среда, 21. септембар 2016.

Религија и национал-социјализам

Религија и Национал-Социјализам


РЕЛИГИЈА НАЦИОНАЛ – СОЦИЈАЛИЗМА


Предговор другом издању :

- Овај рад , заједно са неколико других НС радова које сам написао , садржи извесне исправке а у циљу изражавања саме суштине Национал – Социјализма . Стога , све полемичке и политичке примедбе – противречне са Езотеричним Хитлеризмом – одстрањене су . Основе Езотеријског Хитлеризма , дао сам у истоименој књизи кроз поглавља :
- Идеализам , Трећи Рајх и Суштина Национал – Социјализма 

УВОД 

Рад који је пред вама представља објашњење религијозног карактера Национал – Социјализма који је пре '' животна философија '' него политички став или скуп политичких принципа . 
По дефиницији ( Оксфордски Речник Енглеског ) религија је '' веровање у , или осећање неке надљудске силе или сила ... систем који дефинише сам начин живљења '' . Национал- Социјализам дакле , дефинише практичан начин живота , заснован на узвишеним идеалима части , верности и дужности . Стога , Национал – Социјалиста је онај , који прихвата мисију и откровење Адолфа Хитлера , јер зна и верује да је он био инструмент судбине , инструмент Промисли . 
Да би схватио Национал – Социјализам у потпуности , и да би разумео његов историјски значај и јединственост његовог откровења , човек мора разумети да је Адолф Хитлер био средство којим је космос могао сачувати равнотежу која је била неопходна да би се наша врста развијала и усавршавала у виша бића . Бити Национал – Социјалиста значи веровати или знати , да духовно спасење и физички опстанак људске врсте зависи од њиховог прихватања оне мудрости коју нам је Адолф Хитлер саопштио . Ова мудрост заправо подразумева практичан начин живљења – прихватање значаја расе , појединачне личности и узвишених идеала .?
Даље , Нацинал – Социјализам је природна , пантеистичка и паганска религија , која своје основне истине саопштава на диван , недирнут и потпун начин .
Као супротност данашњим већинским религијама које су Западног и Источног порекла , Национал – Социјализам није религија свештеника , обреда и послушности речима светих књига , нити је религија Храмова и Цркава , које нити има , нити су јој потребне . У Национал – Социјализму се не захтева одрицање од материјалног света него његова промена , како би постао духовније и узвишеније место , како би се на тај начин дошло до развоја бољих личности . Стога , Национал – Социјализам је позитивна , животна религија , која изражава свесно разумевање мудрости , коју смо као врста постигли хиљадугодишњом цивилизацијом . Она нас чини свесним штаје то што је свето , да бисмо се практично , својим способностима , могли понашати и живети много цивилизованије и на вишем нивоу . 
Сврха Национал – Социјализам је да нас нас ослободи - да нам открије нашу јединствену еволуциону Судбину , као људским бићима . Друге религије настоје да одвоје Природу од духовности , и поричу духовну важност и јединственост природне појаве као што је раса . Они су стога анти – еволуционисти кој поричу суштину наше људске природе , те чињеницу , да је све оно што Природа јесте и све оно што из ње настаје – свето . Једино Национал – Социјализам препознаје и истиче духовни значај расе као и начин на који раса изражава наш идентитет . Једино нам Национал – Социјализам омогућава да се даље развијамо развој , и тиме наставимо рад Природе , јер једино Национал – Социјализам изражава и поштује , практично и целовито , светост Природе оличену у раси , култури и индивидуалности личности . 
Национал – Социјализам није примарно Аријевска религија , која се тиче само бољитка и судбине Аријеваца . Њени основни принципи и идеје о расном немешању , расном развоју и њена мудрост , применљиви су на све расе . Стога , Национал – Социјализам може помоћи Аријевцима да се развију до божанског , до откровења које нам је Адолф Хитлер дао , и које им даје могућност да воде друге расе ка њиховим сопственим , јединственим судбинама , омогућавајући им да сопственим развојем , живе узвишеније . Важно је разумети , да је религија Национал – Социјализма на крају крајева , важна свим расама људске врсте , а дужност Аријеваца је да значај расе сазнају и остале расе . 
Мора међутим бити јасно наглашено да , религија Национал – Социјализма не проповеда и не учи никаквом облику расне мржње и расне нетрпељивости . Уместо тога , охрабрује нас 
1 . да будемо поносни на нашу сопствену расу , расну културу и наше расно наслеђе
2 . да будемо толерантни и часни , и тиме прихватимо чињеницу да и друге расе имају природно право да живе слободно , поносни на своју сопствену расу , расну културу и расно наслеђе 
Један од основних циљева ове нове религије је да охрабри стварање одвојених , слободних , етничких домовина , које ће међусобно сарађивати на заједничку добробит . 

Суштински , религија Национал – Социјализма тражи промену и појединаца и самог света , подстичући појединце да схвате божанске и узвишене идеале Национал – Социјализма , и да се посвете практичном спровођењу ових идеала у живот . 

1 . НАЦИОНАЛ – СОЦИЈАЛИСТИЧКА КОСМОЛОГИЈА 

Реч '' космологија '' ( када се односи на религију а не на астрономију ) заправо значи детаљно објашњење '' поретка свих ствари '' - ко смо ми заправо као појединци , шта су наши животи , како смо постали оно што јесмо и како је сам космос постао оно што јесте . Једноставно речено , религијозна космологија је детаљно објашњење нашег места , као појединаца , у '' поретку свих ствари '' , и са оним што је духовно и оним што је световно . 
Према Национал – Социјализму , ми као појединци , као личности , део смо Природе , схваћене као израз еволуције космоса и то онако како се та еволуција пројављује на овој нашој планети . Космос је испод и изнад нас – он нас је створио , рођени смо због њега као што ћемо се у њега вратити када умремо . Национал . Социјализам схвата Космос , а самим тим и Природу , као Биће – живо Биће које има своје постојање , које се мења и које узрокује или мења остала бића која су део Космоса а самим тим и део Природе . 
Космос као Биће је надљудски , јер контролише , или упућује или узрокује све промене којима смо ми као појединци подвргути или подложни . Према Национал – Социјализму , Космос као Биће није '' антопоморфан '' тј. није сагледан и схваћен као нешто што треба да буде '' људска форма '' – на начин на који то јесу општепознати богови и божанства . Заправо он је јединствено , надљудско Биће , које ми као појединци можемо спознати и схватити једино кроз непосредно искуство – јер је изнад наше моћи да га опишемо или представимо . У најбољем случају , можемо га осетити , можемо га искусити , бити свесни његовог божанства , као што понекад можемо осетити да је заправо присутан или постоји у физичким стварима – нарочито у аспектима Природе . За нас , као људска бића , ово Биће космоса , углавном се изражава у самој Природи . Стога се Национал – Социјалисти са поштовањем односе према самој Природи и њеним створењима . Национал – Социјалисти су пагани који поштује Природу , прихватајући тиме да је космос као Биће присутно у свима нама , као појединцима , јер смо од њега рођени и њему припадамо . Космос и они његови аспекти којих смо свесни , као што је Природа – је заправо божански . Суштински , за Национал – Социјалисту је божанство Космос и аспекти Космоса . 
Космос постоји , као јединствено Биће , које се јавља у својим створењима , која су резултат промене или развоја . Суштински , кроз ове еволуцију и промене које она доноси , Космос као Биће заправо постоји и битише . Све оно створено еволуцијом , оно чега смо свесни ( као што је Природа ) , чији смо део и ми сами , може сликовито и једноставно бити описано као '' тело космичког Бића '' – тј . део самог живота овог Бића . На неки начин смо ми , као људска бића , сама суштина овог надличног Бића јер смо на овој планети јединствени по способности '' Мисли '' – чиме јесмо или можемо бити , свест самог космоса . 
Космос је тај који контролише наше животе , јер смо подређени законима или процесима космоса . Он нам даје нашу Судбину , нашу Веру , као што нам даје срећу или несрећу . Оно смо што јесмо захваљујући овом Бићу , и сврха наших живота је да откријемо ко смо , да то схватимо и живимо таквим животом , како би могли присвајати увек више и више , од божанског – таквим животом живећи , величамо само космичко Биће . Деловати световно , профано , значи радити на штету самог космичког Бића . 
Стога , ми као појединци можемо или наштетити или помоћи самом Бићу . Ако му штетимо , штетимо заправо само себи , и сигурно ћемо испаштати због тога . Овде није реч о некој нестварној моралности - реч је о једноставној мудрости . Ако допринесемо Бићу , тиме и себе развијамо као виша бића , испуњавајући тиме сврху нашег постојања као личности . Делујући штетно на Биће , исто као када сами себи намерно наносимо штету – истовремено штетимо и себи . И уместо да се развијамо и усавршавамо , тиме , у најбољем случају остајемо на нивоу животиња а у најгорем уништавамо сопствене животе . На тај начин штетимо и себи али и космичком Бићу чији смо део и ми сами . Таквим деловањем ћемо ми или наши наследници , сносити последице нездравог и штетног деловања – као када жена у трудноћи , наноси своме детету штету пушењем . 
Уколико међутим , живимо онако како треба , здраво , развијајући своју свест , можемо превазићи оно што јесмо у физичком свету и постати заправо део самог надличног Бића . На тај начин живећемо у другом времену и простору и после наше физичке смрти , постигавши Бесмртност . Уколико живимо у супротности са овим начелима или законима Природе , нећемо се развијати и изгубићемо једину шансу коју имамо да постигнемо Бесмртност и '' постанемо једно '' са космичким Бићем . 
Национал – Социјализам нас чини свесним шта је потребно како бисмо својим животом величали космичко Биће . Национал – Социјализам нам даје све оно што нам је потребно да бисмо живели исправним животом , доприносећи Природи а тиме и космосу . Национал – Социјализам је стога откровење самог божанског Бића , оно што нам омогућава да испунимо саму сврху свога постојања на овој планети : оно чиме се као појединци можемо развијати и достићи Бесмртност .2 . ДУХОВНИ ЗНАЧАЈ РАСЕ 

Према Национал – Социјализму , појединац је део свога народа – део расе којо припадају и коју представљају . Појединац је стога део Природе и тиме и део развојног процеса који Природу чини оним што она јесте . Стога је појединац '' космос у еволуцији '' јер се Биће Космоса пројављује у том појединцу .
Да бисмо се развијали и тиме допринели Бићу космоса , морамо поштовати оно што Биће јесте . За нашу сопствену врсту , у овом тренутку то значи – поштовати Природу јер се кроз њу , нама показује космичко Биће : Природа је начин на који ово Биће делује или постоји , овде , на овој планети коју зовемо '' Земља '' . Ми можемо живети само на онај начин који велича Природу – тачније , усаглашавјући свој живот са свим оним што је створила Природа . 
Наша јединственост и наша људска природа нас као врсту , разликују од осталих врста – а различити смо јер смо '' мислећа бића '' , бића свесна , бића која могу достићи и самоспознају али и спознају света који их окружује . Еволуцијом смо постали и мислећа и људска бића и развијајући се у врсту којој припадамо данас . Овај развитак је трајао у бескрајним временским интервалима , еонима - стотинама хиљада година , и изражава живот самог космичког Бића које се на тај начин развијало , расло и достигло свест . 
Ова еволуција , овде , на овој планети , која нас је учинила људима , указује на разноликост и различитост . Стога је Природа створила различите расе , и управо оне указују на нас као људска бића а тиме и на нашу људску природу . 
Бити човек , значи бити део врсте која се развила у '' људску врсту '' и ова еволуција је резултирала разноликошћу и различитошћу раса , од којих свака представља еволуцију на делу . 
Даља еволуција представља наставак онога што је Природа створила – такво одгајање које омогућава даљи већи развој . Овакав развој , по дефиницији , мора указивати на већу разноликост и већу различитост а тиме и на важност људске природе . 
Расно мешање стога значи уништавање управо ових раличитости и разноликости које је сама Природа створила . То је заправо у супротности и са еволуцијом и људском природом , јер се тиме уништава оно , за шта је Природи било потребно стотине хиљада година да развије – нашу јединствену људску врсту и расе које се налазе у оквиру ње . 
Да бисмо наставили са развојем и изражавањем наше људске природе , морамо правилно одгајати оно што је већ од Природе створено и користити као основу за даљи развој истог . То значи , сачувати јединствене расе у нашој врсти , и развити их на начин на који то заповеда еволуција или еугеника . Тиме ће се различитости и разнолокости повећати у односу на више развијене расе , чиме ће се наставити и даље развијати оно што нас чини посебним и јединственим људима . 
Било шта друго , сем овога , било би супротно еволуцији , људској природи и самој Природи уопште , јер би је нарушавало и уништавало . 
Бити човек , значи бити свестан свега тога , а деловати као човек , значи сачувати и развијати све те раноликости и различитости које је Природа створила . Без обзира шта кажу или пишу многи пропагандисти егалитаризма данас , они који се залажу за очување у развој јединствености раса заправо су једини хуманисти , који знају да поштују оно што је свето . Једино очувањем и надградњом онога што чини основу сваке јединствене расе , ми се као врста можемо равити даље и тако потврдити своју људску природу . 
Све оно што нарушава и уништава ове постојеће расе , противно је Природи и еволуцији . Каква год да су социјална или нека друга објашњења за расно мешање , ми морамо схватити да су расне разлике наше наслеђе , као људских бића : оне нас чине и изражавају оно што јесмо . Требали бисмо славити те разлике уместо што се трудимо да их уништимо .Славећи , подржавајући и развијајући те разлике , ми славимо , подржавамо и доприносимо самом космичком Бићу – тиме поштујемо оно што је свето , делујући у хармонији са божанском вољом космоса . 
Данас , на овој планети , пуноћа различитости и разноликости наше сопствене врсте је угрожена , јер многи показују непоштовање за све оно што је свето и божанско . Они или игноришу или не схватају чињеницу да је космос , кроз природне процесе као што је еволуција , створио ове разлике и разноликости . Наше јединствене расе као и култура коју су оне развијале , створене су од космоса , и бивају као такве уништаване , данас већ догматском идеологијом '' расног мешања '' , као и снагом потрошачког духа у ери глобализације . Ове наше расе морају бити спашене и очуване , као и све остало што је Природа створила у свој својој различитости и разноликости , биле то животињске врсте , биљне врсте или било шта друго . Наш основни циљ мора бити очување наших јединствених раса од уништења . 
Живот на нашој планети је посебан управо због мноштва и те разноликости које морамо гајити а не уништавати . Уколико ова догматика расног мешања победи и глобално – потрошачка свест наставе да се шире , биће створена нека врста млаке једнообразности , која ће уништити заувек све оно што нас је чинило посебним . То би била штета немерљива , за цео космос . Овоме се морају супротставити они који су свесни и који желе да очувају оно што је свето . Коначна победа ове уништавајуће политике , уништила би и сам космос , био би то тријумф мрака над светлом . То не смемо дозволити , морамо схватити да смо у у светом рату за очување наше људске природе . 
Са друге стране , они који својим деловањем и веровањем у расно мешање , уништавају нашу јединствену врсту , заправо сматрају да су њихове идеје , догме и вера - моћнији од природе . Они у својим заблудама сматрају да смо као људи '' изнад природе '' и изнад осталих живих бића и тиме заправо газе и уништавају све што је свето , све што је лепо и божанско . 
Кроз Адолфа Хитлера нас је космичко Биће заправо учинило свесним свега онога што је потребно учинити да би се очувало и спасило оно што је свето и божанско . 
Он је био космички дар нама , а његово учење и његов живот , требали су нама и будућим генерацијама открити како да се развијемо као виша бића , достигнемо Бесмртност и како да наставимо рад саме Природе и Космоса . Адолф Хитлер нам је открио важност расе , као и важност сваке појединачне личности – колико суважни за будући развој наше врсте : како изражавају нашу људску природу и као и оно што је божанско у нама . 
Адолф Хитлер нам је оставио јединствен и божански завет . Он нам је својим животом и достигнућима показао колико је могуће постићи . Открио нам је да живот има вишу , божанску и величанствену сврху . Показао нам је практично како себе можемо променити и тиме постати савршенија , узвишенија бића , како сопственим снагама и Тријумфом воље можемо изградити бољи и узвишенији свет за нас и наше наследнике . 
Према Национал – Социјализму Адолфа Хитлера , ми мижемо себе променити и усавршити , усвајањем узвишених циљева – тежећи ка савршенству . Да бисмо то постигли , морамо створити и усвојити оно што је основно и архетипско – оно најбоље у нама . 
Ово стремљење , ова'' борба '' за архетипско , заправо уздиже сам наш живот – нашу животну снагу и виталност . Она је неопходна , јер без ње нема напретка , нема еволуције . Ова тежња за савршенством - усвајање основних архетипских идеала – је заправо еволуција човека на делу , то је оно у чему ми као појединци стваралачки можемо утицати на позитиван развој еволуције . 
Према Национал – Социјализму Адолфа Хитлера , ми мижемо допринети божанском тако што ћемо надграђивати индивидуалне вредности као што су част , верност и дужност . То су вредности којим обогаћујемо сопствене животе , и уколико живимо према њима и боримо се за њихову примену у свету , можемо створити нови и узвишенији облик друштва који ће по самој својој суштини доприносити и јачати оно што је свето и божанско . 


3 . ПОСТАТИ НАЦИОНАЛ – СОЦИЈАЛИСТА

ДЕВЕТ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПА НАЦИОНАЛ – СОЦИЈАЛИЗМА 

Следећих девет принципа представљају суштину практичне примене Национал – Социјализма . Они су водич за живот сваког Национал – Социјалисте који жели да усаврши свој живот и живи према начелима Национал – Социјализма . 
Живећи тако , човек заправо надграђује себе и кроз свој живот изражава свето и божанско делујући у хармонији са вољом космоса . Било који други начин живота је недостојан човека , вређа оно што нас чини људима и уништава саму суштину наше људске природе . 
Није тешко постати Национал – Социјалиста . Све што је потребно је да прихватите начела садржана у поглављима 1 , 2 , 4, и 5 и да се у свакодневном животу трудите како бисте практично спровели ових Девет начела Национал – Социјализма . Морате се свечано афирмисати у веру Национал – Социјализма , изводећи једноставан '' Обред посвећења НС ножу части '' , које је описано у поглављу 6 ( за даља објашњења прочитати наставак текста ) .

1 . У свему што радиш и предузимаш – тежи савршенству 

2 . Своју дужност обављај , стављајући вредности своје расе и народа на прво место – испред својих личних , тежи ка очувању и усавршавању своје расе тако што ћеш се женити ( удавати ) у оквиру ње и рађати и одгајати здраву децу .

3 . Подражавај узвишене идеале у свом личном животу и труди се да живиш и умреш као частан човек .

4 . Труди се да подражаваш узвишене људске идеале поштења и честитости , тако што ћеш бити поштен и честит према другима , без обзира на њихову расу и културу и труди се да будеш хуман према животињама . 

5 . Буди веран онима којима си се на верност заклео , уколико је потребно – до смрти . Твоја реч , једном дата , не сме бити погажена , јер би то било нечасно . 

6 . Буди нетолерантан према свему што је штетно и нездраво по твоју расу и што је угрожава , као и према ономе што је штетно по остала божанска створења . 

7. Поштуј Природу и све оно кроз шта се пројављује и изражава божанско 

8 .Увек буди одлучан , психички и физички спреман да одбраниш себе и своју породицу а тиме и своју личну част , и увек носи са собом одбрамбено оружје како би сачувао своју част . 

9 . Увек тежи да свет учиниш бољим , узвишенијим местом , тако што ћеш настојати да и другима око себе пренесеш узвишене идеале части , верности и дужности . 

Национал – Социјалистички Нож Части 

Принципи личне части , верности и дужности појединца према свом народу или раси , су основа Национал – Социјализма , и без њих , појединац живи обичним животом . Међутим , живот човека једино има смисла и значење ако се човек придржава ових принципа , јер тиме исказује праву природу космичког Бића . Сваки Национал _ Социјалиста се мора подсећати на ове принципе свакодневно , јер је без ових принципа – заправо ништа . Ова три принципа су у Национал – Социјализму оличена у ножу , који сваки Национал - Социјалиста мора носити са собом . Овај нож се , у једноставној церемонији ( 6 ) посвећује космичком Бићу , и као такав изражава част , верност и дужност свакога појединца . За сваког Национал – Социјалисту , он представља управо ова три принципа , и он га не сме изгубити , бити без њега или допустити да му га одузму . Одрећи се ножа или га предати , значи бити обешчашћен . Ношење овог ножа симболизује Национал – Социјалистичку веру – посвећеност овим принципима и обавезу живљења у складу са божанском вољом . Не носити овај нож , када се једном закунеш заклетвом Национал – Социјализму , представља нечастан чин . 
Према томе , Национал – Социјалисти овој нож служи у религиозне сврхе , и он га носи из религиозних разлога . 

4 . БЕСМРТНОСТ И ТЕЖЊА КА САВРШЕНСТВУ 

Основни циљ религије Национал – Социјализма , је стварање нове личности , виших бића , овде на овој планети , јер се тиме наставља процес еволуције и уздиже божанско . Овај циљ који Национал – Социјализам жели да постигне , захтева неколико ствари . 
Најпре , појединци морају променити сами себе – започети процес унутрашњег преображаја у складу са божанском мудрошћу коју Национал – Социјализам открива . Друго , неопходно је да они који су ову мудрост прихватили , свој живот промене : то значи , потпуно нов облик друштва , тако да се и други могу променити и тиме омогућити свој даљи развој . Овај облик друштва садржи и изражава божанску мудрост , у практичном смислу . Да бисмо створили овакво друштво , мора бити борбе , светог рата , против свега онога и свих оних који свесно или на друге начине стоје у супротности са божанском мудрошћу коју нам је Адолф Хитлер открио . 
Оваква тежња и свети рат , неопходни су , јер Национал – Социјалиста има божанску дужност да допринесе спасењу своје расе и човечанства уопште , а спасење подразумева имати или се изборити за слободу , да бисмо постигли даљи развој који је неопходан . Само оваквим преобраћањем и оваквом борбом за ослобођење других , примењивањем божанског у пракси , развој може бити настављен и тиме се може удахнути више живота у божанско Биће космоса , чиме се доприноси добробити свему створеном .
Да бисмо променили себе и свет око себе , неопходно је да појединац тежи савршенству – тежити вишим идеалима и циљевима , настојати да се досегну ове узвишене , савршене вредности које нас чине људима , и које нас уздижу изнад свакодневне пропадљивости себичног материјализма и не-људског живота . 
Не- људски живот заправо јесте онда када човек , игнорише свете дужности , и живи у себичној попустљивости . Национал – Социјализам тврди да ова тежња ка савршенству – напори да се све више учествује у божанском кроз свакодневни живот - представља основни смисао живота . Овим узвишеним тежњама , човек се уздиже до божанског : мењају се на видљив начин , стварају оно што желе за себе , али управо ти напори омогућавају потпуно нов , савршенији облик живота у неком другом времену и простору , када се њихов живот овде завршава или буде завршен . Стога , Национал – Социјализам тврди да је могуће живети на други начин , у другачијем облику – после смрти . Али , да би постигао Бесмртност , човек мора живети и деловати на одређен начин – да би ту Бесмртност задобио . Стога , живот после смрти није дат : не захтева чинове или чин вере : захтева акцију : захтева настојање човека да приступи божанском и оствари оно што је неопходно за виши развитак . Да би захтевао тај нови облик живота , човек се мора не само обавезати према три принципа ( част , верност , дужност ) који овде изражавају божанско , него се мора обавезати да те принципе спроводи у дело на добробит других . Дакле , у питању је нешто много узвишеније , од личне вере или личне верности у изолацији од других .
Овај циљ ће много лакше достићи они који активно теже јуначким , Национал – Социјалистичким делима – они који интересе своје расе стављају испред својих , чак и испред сопственог спасења . 
Овакви људи , постају сам космос : свесност и свест космоса , и свега створеног . Личност коју поседују у своме смртном животу , надилазе и постају део над-људског Бића које је Космос . Тиме надилазе ово Биће и омогућавају даљи развој . 
Бесмртност коју достижу , не значи да су они после смрти у '' Рају '' или '' Валхали '' јер су раније живели као људска бића , већ да су се померили за степеник на лествици развоја и постали сасвим други облик постојања . Они постоје као такви '' изнад телесног света '', и изнад личности какве су некада били . Такође то не значи да су постали нека '' небеска '' жива , заморна и досадна , бестелесна бића . Постали су заправо , сам Космос , бића космоса , као што је Природа . Ова бића постају наша садашњост и наша будућност , суштина која даљу еволуцију чини могућом .
Постајући бестелесна бића за земљу на којој су живели и за своје потомство , заправо су снага која , живи дух своје расе .
Када припадници једне одређене расе , који су смртна бића , живе у складу са Природом : у сагласју са земљом и отаџбином на којој обитавају : када поштују и прослављају све што је најбоље и савршено у свакој личности : када поштују и одају почаст божанском – тада они заправо поштују , прослављају и одају почаст својим прецима , који су умрли али су делима својим постали бесмртни , бестелесни али ипак присутни у свим стварима . Дух наших предака , некада смртних припадника нашег народа , је тај , чије присуство тако често осећамо око себе и који нас немо подсећа да се старамо , негујемо и развијамо све ове вредности .
Постати и бити бесмртан , значи бити део свега створеног од космоса : значи ићи стално даље , развијати се и постати сам циљ и порекло будуће еволуције и саставни део божанског . Нама је као људима , дата само једна могућност да постигнемо Бесмртност , и на нама је да ли ћемо и колико мудро ту шансу искористити .5 . ПРИСТУПАЊЕ НАЦИОНАЛ – СОЦИЈАЛИЗМУ 

Национал – Социјализам је про-животна религија , јер афирмише став да све оно што је створено у природи , садржи и изражава божанско . Даље , прихвата и афирмише став да смо ми људи , најразвијенија , највиша бића на овој планети , и као таквима , дато нам је да за своју добробит , можемо користити све што нам је неопходно за живот и развој , али мудро , узимајући увек у обзир , да и та друга бића изражавају божанско – на свој начин . Стога морамо бити свесни обавезе коју имамо према другим створењима , тежити да очувамо здраву и природну равнотежу и да при том не злоупотребимо поверење које нам је космос указао . У најдубљем смислу те речи – ми смо чувари свих других створења и уколико их користимо за своју добробит , свој развитак , онда се о њима морамо старати и опходити часно . 
Национал – Социјализам прихвата и афирмише став да је божанско присутно и у телу и у духу . Стога је неопходно и физичко и духовно здравље , да би човек могао потпуно учествовати у божанском . Поштујемо божанско само када поштујемо и развијамо и оно што је физичко и оно што психичко . За национал – Социјализам је важно да снажно и здраво тело буде у сагласју са снажним и здравим духом . Развијајајући појединачно , свако своје и тело и дух , омогућавамо стварање снажнијег и здравијег потомства . Овакви људи , самим својим постојањем , које изражава и прославља божанско – представљају сам космос . Зато Национал – Социјализам поштује и слави а пре свега захтева као крајњи циљ , идеал – савршеног појединца , који ће кроз себе изражавати само Биће космоса . Национал – Социјалиста је заправо '' храм '' у коме обитава божанско . 
Национал – Социјализам представља и водич како доћи до овако савршеног појединца , а самим тим и друштва , које ће бити у стању да такве појединце створи . Стварање појединаца који ће бити посвећени идејама Национал – Социјализма значи поштовање и прослављање божанског на овој планети . 
Национал – Социјализам је дивна и хармонична религија , религија добробити и равнотеже , јер тежи стварању друштва или начина живота , у коме ће два бића , неопходна једно другом за суживот и напредак , постојати и живети заједно , без сукоба . И заиста , Национал – Социјализам је за нас значајан јер нам указује на то како да остваримо такав свет . Да бисмо били потпуно здрави као личности , морамо живети у хармонији са здравим , дивним окружењем , са јаким осећајем припадности и циљем . То значи Крв и Тло – свест о наслеђу, нашем месту у '' поретку ствари '' , као и свест о дужности и одговорности према сопственом народу и раси . То значи поштовање божанског , израженог кроз нашу расу и прихватање и поштовање појединачне личности . Крв и Тло такође значе и осећај припадности : отаџбину , посебно место само за нас , којој припадамо . 
Али да бисмо напредовали , узрастали и мењали се , потребни су нам изазви , авантуристички дух . У супротном , дошло би до стагнације и пропадања . Промена значи узрастање али и развој технологије . А друштво је суштински здраво уколико успе да сачува оно што је најбоље , и при том дозволи развој и промену . У томе је заправо контролисана равнотежа између Крви и Тла , између Освајања и Истраживања . Оно што чини ову равнотежу је свест , да су обоје неопходни и суштински значајни за друштво и људе који га чине , јер омогућавају даљи развој и живот у хармонији са Природом . 
Национал – Социјализам сматра да личност мора испунити своју улогу сходно своме карактеру , талентима и способностима , како би успели створити друштво , у коме ће лично остварње свакога појединачно бити могуће . Стога Национал – Социјализам истиче лични карактер појединца , и разлике међу људима због којих су неки више наклоњени пољопривреди , неки научном раду а неки су рођени ратници . Оно што је овде значајно то је , да су све делатности једнако поштоване , јер су усмерене на добробит свих и кроз њих је изражено божанско биће .
Национал – Социјализам има за циљ да заузда и контролише развој технологије , на добробит свог народа , као и да сачува све оно што је потребно за здрав живот како појединца , тако и њихове деце , да би створили Космичко Царство где бисмо , по први пут у еволуцији , постигли потпуну хармонију са Природом . Пошто је Национал – Социјализам свестан израз хиљадугодишње цивилизације он тежи да кроз своје организације и структуре , достигне стварање узвишених људи , који ће бити одговорни , свесни , који ће поштовати све што је свето и бити пре свега мудри . Само овакве личности могу нам створити и осигурати ову равнотежу и хармонију . 


6 . СЛАВЉА И ОБРЕДИ У НАЦИОНАЛ – СОЦИЈАЛИЗМУ 

СЛАВЉА :
Славља у Национал – Социјализму деле се у две скупине :
- оне које се тичу прослављања космоса у једном или више облика 
- оне који се тичу слављења појединаца , у прошлости и садашњости , који су се истакли као Национал – Социјалисти 

Древни обичаји прослављања Природе – као што су окупљања за време Солстиција и Еквиноција : окупљање у великом броју да би се у тишини и лепоти саме природе , одала пошта и указала част свему створеном 
Остали дани који су намењени слављу и за време неких се и размењују поклони

20.април - рођендан Адолфа хитлера 
30.јануар - Трујумф воље 
10.мај - сећање на Рудолфа Хеса

Оно што је заједничко свим овим слављима , то је јединствен однос Национал – Социјализма према паганској спонтаности и једноставности у обредима . То значи да се они врше или ( а ) у тишини , у природи , са пар речи или без иједне речи , без компликованих обреда и ритуала ( б ) на заједничком окупљању , где се слави , прославља и одаје почаст кроз сећање на тај дан или личност која се слави . Ова славља обично укључују здравице вином , пивом или нечим другим што се сматра прикладним , у част оног Национал – Социјалисте , који се тога дана слави и скоро увек пре или после саме здравице , сви присутни поздрављају Хитлеровим поздравом . Уколико се славље одвија на отвореном , пале се и логорске ватре . 
Ови обреди не захтевају одређен текст , нити било какав вид формалности , и не требају се одржавати у за то одређеним или наменски напревљеним зградама , јер Космос и Природа не могу бити садржани у грађевини , као што ниједна људска творевина не може на достојан начин да изрази сву лепоту и божанство Природе а самим тим и космичког Бића . Стога ове обреде треба одржавати на отвореном , на местима где се сва лепота Природе и Космоса могу осетити и искусити , или у отвореним грађевинама у близини ових места . То укључује природна , незнабожачка места као што су : врхови планина , пропланци , шуме и чистине , као и она места повезана са Адолфом Хитлером и његовим следбеницима , јер она изражавају божанственост космоса . 

ОБРЕДИ 

Обреди које ћемо у даљем тексту описати , чине структуру Национал – Социјалистичких церемонија и садрже тачно одређене текстова који су у ту сврху написани и намењени . Најбоље би било када би се одржавали ( са изузетком Обреда за мртве ) на горе већ поменутим местима , или у специјалним зградама направљеним у близини таквих места . У оба случаја , цела област би требала бити означена заставама са свастикама , а на централном месту , требала би да буде постављена слика или портрет Адолфа Хитлера . Никакви други украси нису потребни , изузев свежег цвећа по избору . За оне који ће водити ове церемоније , бирају се старији чланови , који су се истакли у борби или раду на ширењу Национал – Социјализма , а бирају их окупљени на церемонији . 
Ове церемоније су једноставно сврсисходне и неразметљиве . Нити онај који је изабран да буде главни у церемонији , нити други присутни , не морају бити обучени на одређен начин , сем уколико слављеник не одлучи да носи свастику на рукаву као знак да су они слављеници на одређеној церемонији . Сви треба да дођу у тачно одређено време , на тачно одређено место , а сама церемонија почиње ступањем слављеника у тачно одређен простор . 

ОБРЕД РОЂЕЊА 

Пре рођења , бира се име за дете . Оно може бити везано за културу и наслеђе оних који славе , или се може узети име неког истакнутог Национал – Социјалисте .

-Обредник :

'' Окупили смо се овде да прославимо рођење новог детета – дар космоса нама . Ко даје име и ко се заклиње да ће гајити и штитити ово дете до дана његовог пунолетства '' ?

-Родитељи или старатељи детета :

'' Ми '' .

-Обредник :

''Које име је одабрано '' ?

-Родитељи или старатељи детета :

''Изабрали смо ... ''

-Обредник :

''Нека божански Космос - од кога смо рођени и коме ћемо се после смрти вратити – буде присутан у овом детету , сада названом .....Нека ово дете расте здраво до савршенства , на радост својим родитељима или старатељима , као драгоцен дар нашој раси и култури . Нека она –он , схвати и прихвати Адолфа Хитлера као што смо га ми прихватили '' .

Обредник потом подиже дете изнад заставе са свастиком а присутни дижу руке у знак Хитлеровог поздрава . 
Затим га поново предаје родитељима или старатељима , после чега следи прослава . 

ОБРЕД ПУНОЛЕТСТВА 

Породица и пријатељи слављеника се окупљају да прославе овај дан , када дете напуни шеснаест година . 

-Обредник :

'' Окупили смо се овде да прославимо пунолетство ....Ово је тренутак када ви постајете одговорни за себе , када се заветујете да ћете живети животом Национал – Социјалисте , као што и приличи припаднику увзвишене расе . 
Да ли се ти .......... овде присутни заклињеш , својом чашћу , да ћеш се сржати принципа Национал – Социјализма ''' ?

-Пунолотник одговара :

'' Заклињем се својом чашћу '' 

-Обредник :

'' Тада потврди девет принциоа Национал – Социјализма ''

-Пунолетник затим наглас чита Девет Основних Принципа Национал – Социјализма 

1. У свему што чиним и предузимам , тежићу савршенству 

2. Своју дужност ћу обавити тако , што ћу добробит своје расе и народа ставити испред сопствених интереса , настојаћу да очувам и развијам своју расу тако што ћу у брак ступити само са припадником своје расе , као и тиме што ћу имати и одгајати здраву децу .

3. Држаћу се узвишеног идеала части у свом животу , и настојаћу да живим и умрем као частан човек .

4. Држаћу се узвишених , људских идеала части , поштења и уљудности , тако што ћу бити поштен и уљудан према другима , без обзира на њихову расу и нацију и настојаћу да се према животињама односим хумано .

5. Бићу веран онима којима сам се на верност заклео , ако је потребно – до смрти . Моја реч , једном дата , не сме бити погажена , јер би то било нечасно . 

6. Бићу нетрпељив према ономе што је штетно и нездраво или угрожава моју расу , или остала божанска створења .

7. Поштоваћу Природу и све оно што открива и изражава божанско у себи . 

8. Увек ћу се трудити да будем спреман и физички и снагом своје воље , да одбраним себе и своју породицу , а тиме и своју личну част , и увек ћу носити одбрамбено оружје да би та част била сачувана . 

9. Увек ћу се трудити да свет учиним бољим , узвишенијим местом , учећи друге узвишеним идеалима части , верности и дужности .

Сви присутни се тада окрећу лицем према застави са свастиком и дижу руке у знак Хитлеровог поздрава а након обреда , следи прослава .

ОБРЕД БРАКА

-Обредник :

'' Брак је сједињавање мушкарца и жене који се заветују на међусобну верност на обострану добробит . Основна сврха овог сједињавања мушкарца и жене је да наставе божанско дело космоса рађањем и одгајањем деце . Они који се сједињавају , нека свој живот наставе у славу космоса .
Да ли се ти .....( име мушкарца ) заклињеш својом чашћу и верношћу .......( име жене ) до краја вашег живота '' ?

-МУЖ :

'' Заклињем се '' .

-ОБРЕДНИК :

'' Да ли се ти ......( име жене ) заклињеш својом чашћу и верношћу ......( име мушкарца ) до краја вашег живота '' ?

-ЖЕНА :

'' Заклињем се '' . 

-ОБРЕДНИК :

'' Нека ниједан мушкарац нити жена не стану између ово двоје који су се међусобно заклели . Дозволити то , било би нечасно . Стога сада проглашавам да сте у брак ступили као муж и жена '' . 
Муж и жена потом , ако желе , размењују поклоне и прстење , након чега следи прослава . 

ОБРЕД ЗА МРТВЕ 

Постоје два вида овог обреда . Први подразумева сахрану а други спаљивање . Ови обреди се одржавају на месту које је одабрано за било који од ова два начина . У оба случаја , тело покојника се полаже у ковчег , преко кога се ставља застава са свастиком . Застава се скида пре полагања ковчега у земљу или паљења ватре , а Обредник је даје породици преминулог , ономе кога је покојник пре смрти одредио или другу покојника . Сви Национал – Социјалисти сахрањују се или спаљују , са својим НС Ножем Части , уколико га тестаментом или на други начин , покојник није предао или наменио некоме кога је сам изабрао . 
За све присутне , обезбеђени су мали , дрвени пехари или крчази , како би се наздравило у част покојника . 

-ОБРЕДНИК :

'' Окупили смо се овде да прославимо живот нашег врног друга .......и да будемо сведоци вишег степена његовог живота , када га космос , који му је дао живот , поново врати себи . Иако мртав на земљи , успомена на њега живи у нама , као што он наставља свој живот у другом времену и простору . Иако жалимо и жалићемо његову смрт , биће то кратка жалост јер су његов живот и његова смрт имали смисао . Наздравимо сада у знак сећања на њега и његова славна дела '' . 

Сви присутни подижу пехаре или крчаге , изговарајући име покојника . Уколико се покојник спаљује , скида се најпре застава а затим се пали ватра у коју се бацају ти дрвени пехари . Затим сви подижу руке у знак Хитлеровог поздрава . Уколико се пак , покојник покопава , застава се скида и ковчег се полаже у земљу . Пре него се почне са затрпавањем , сви бацају своје дрвене пехареили крчаге преко ковчега и тек тада се рака затрпава земљом . Потом се још једном дижу руке у знак Хитлеровог поздрава . 


ОБРЕД ПОСВЕЋЕЊА НС НОЖА ЧАСТИ 

Изузев у случају прослава , као што су на пример празници ( када се могу користити СА – СС бодежи ) НС Нож Части је ловачки нож са корицама , на чијој дршци се налазе рогови јелена , и најмање 4 инча дугачка оштрица . Нож би требало носити у кожним корицама . Сама израда ножа као и оштрица , требали би бити најбољег квалитета . Међутим , прихватљива и привремена варијанта ( док се не буде у могућности ) је нож на преклоп , најмање 4 инча дугачком оштрицом . 
Рогови јелена симболизују Природу и њена створења : оштрица је симбол свесности а самим тим и способности , инвентивности наше расе : дршка која спаја ----са сечивом и чини нож употребљивим , представља креативно деловање космоса који је створио и Природу и нас , и од кога зависи наш опстанак . 
Када направи или купи овакав нож , Национал – Социјалиста би требао да , зору одређеног дана , положи свој нож на заставу са свастиком , изнад које се налази слика или портрет Адолфа Хитлера , и да изговори следеће речи :

'' Овде сам , да овај нож посветим и да се закунем над њим својој чашћу , космосу коме исказујем најдубље поштовање , да ћу наставити и придржавати се Девет Принципа Национал – Социјализма . Бринућу о овом ножу и нећу дозволити никоме да ми га одузме , јер је овај нож – моја част '' .
Затим узима свој нож , и раширених руку , окреће се према излазећем сунцу са речима :

'' Овим посвећујем овај нож и себе космосу '' . 

Рекавши то , Национал – Социјалиста чита наглас Девет Принципа Национал – Социјализма ( горе наведени ) . Од тог тренутка се Нож Части сматра посвећеним .

Нема коментара:

Постави коментар